14 Mar

SEMAFOR 2024 – XVII Forum Bezpieczeństwa i Audytu IT

Warszawa, PGE Narodowy

SEMAFOR jest jednym z najważniejszych na rynku wydarzeń z obszaru cybersecurity i audytu IT w Polsce, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem uczestników. Poprzednia edycja zgromadziła 425 uczestników.

Spotkanie kilkusetosobowego audytorium, szerokiego grona dostawców rozwiązań cybersecurity w Polsce i na świecie oraz najważniejszych organizacji zrzeszających menedżerów bezpieczeństwa ICT powoduje, że SEMAFOR to prawdziwe święto branży cybersecurity, wypełnione wiedzą, rozmowami kuluarowymi i spotkaniami towarzyskimi.

Na dwudniowy program złożą się sesje plenarne oraz 4 ścieżki merytoryczne umożliwiające personalizację programu. Ostatni rok był wielkim wyzwaniem dla nas wszystkich, a obszar cyberbezpieczeństwa stał się jednym z kluczowych elementów zapewnienia ciągłości działania i przetrwania wielu nowoczesnych przedsiębiorstw. Skala cyberataków stała się nieporównywalnie większa. Cyberprzestępcy wykorzystują innowacyjne techniki oraz narzędzia, które mają posłużyć ich celom i zagrozić funkcjonowaniu firm. Jakie zatem priorytety powinny przyświecać menedżerom cybersecurity w tych realiach? Jakie technologie wybrać dla zapewnienia bezpieczeństwa naszym przedsiębiorstwom i nam samym?

Wiele uwagi poświęcamy w tym roku także kwestiom organizacyjnym, by udział w wydarzeniu dostarczył wielu inspiracji merytorycznych i kontaktów biznesowych, ale był także intensywnym czasem towarzyskim. Zapraszamy!

SEMAFOR to idealne miejsce do poznania najnowszych zagrożeń i starannie wybranych case studies z  zakresu cyberbezpieczeństwa. To wyjątkowa okazja do zgłębienia wiedzy oraz nawiązania i podtrzymania relacji w środowisku bezpieczeństwa i audytu IT. To miejsce spotkania i platforma współpracy menedżerów cybersecurity z szerokim gronem dostawców rozwiązań z tego obszaru. Spotkajmy się 14-15 marca 2024 na PGE Narodowym w Warszawie.

Dla czytelników Risk & Compliance Platform – zniżka 10% na udział konferencji przy rejestracji przez ten LINK!

Więcej informacji oraz rejestracja TUTAJ!